loading...
وبلاگ شخصی رامین علیدوست
رامین علیدوست بازدید : 99 دوشنبه 08 فروردین 1390 نظرات (0)

امروز روز هفتم فروردین ماه بود گذشت من چیکار کردم ؟؟؟
هیچی بخدا از صبخ مثل دخترای خوب تو خونه نشستم پشت کامپیوتر فقط طراحی کردم آهنگ گوش دادم و با موبایلم به خانومم زنگ زدم
کاش میشد آدم زود بزرگ بشن نه نه نه کوچیک بشن اه اصلا نمیدونم هر چی خدا بخواد آخه میدونین چیه آدم دوست داره بزرگ بشه خود کفا باشه کسی بهش چیزی نگه خودش هر کار دوست داره بکنه از همه مهمتر زن بگیره  برای خودش ماشین بخره خونه بخره
از اون طرف هم آدم دوست داره برگرده دوران بچه گیش بازی کنه با دوستاش لوس بشه همه دوسش داشته باشن ساده باشه راحت

خداااااااااااااااااااااااااا

چیکار کنیم خوب اینم خدا میخواد که اینطوری میشه
یه نصیحت دارم البته من در حدی نیستم که کسی رو نصیحت کنم اما
همیشه یادتون باشه کودک درونتون رو داشته باشین از دست ندین واقعا آدم بدبخت میشه اگه این یکی رو نداشته باشه .........................

راستی ۵ روز دیگه تولد منه همهتون بیاد تولدم ........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من دوستام رو خیلی دوست دارم لطفا پروفایلم رو هم بخونید ممنون میشم رامین علیدوست هستم متولد فروردین ماه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 1,112